Autók értékesítése az interneten -- konferencia a Gundel Étteremben
[OMA] Amerikában az autók közel 10%-a online kerül eladásra, és az elemzők néhány éven belül már 30-40%-kal számolnak. Európában az Opel és a Ford kezdte el a személygépkocsik interneten keresztül történő értékesítését. Hazánkban nyár végéig tartó akciójában a Reanult különített el egy 150 darabos készletet jelentős árkedvezménnyel internetes értékesítésre. A kizárólagos importőrök némelyike már csökkenti viszonteladói számát, és áttér a közvetlen értékesítésre. Az autós weboldalak közül a használtautó értékesítéssel foglalkozók a leginkább keresettek. Az alkatrész-értékesítésre cégösszefogással virtuális készleteket hoznak létre, és így sokszorozzák meg az eladást. Mit hoz a jövő?
A kizárólagos importőrök némelyike már csökkenti viszonteladói számát, és áttér a közvetlen értékesítésre. Az autós weboldalak közül a használtautó értékesítéssel foglalkozók a leginkább keresettek. Az alkatrész-értékesítésre cégösszefogással virtuális készleteket hoznak létre, és így sokszorozzák meg az eladást.
Mit hoz a jövő?
E kérdésekkel is foglalkozik az Online Marketing Ügynökség az "Üzlet az interneten" konferencia-sorozat következő rendezvényén, szeptember 13-án, melynek címe "Autó és az internet"
A konferenciával kapcsolatos további információk a www.oma.hu honlapon találhatók.