A Yahoo profitja meghaladta a várakozásokat
Az első negyedévi nyereség valamivel jobb volt az előrejelzésnél, a látogatottság és a hirdetési bevételek növekedésének köszönhetően: 63,3 millió $ profitot realizált a Yahoo (szemben a tavalyi hasonló időszakban elért 17,7 millió $-ral). A bevételek meghaladták a 228 millió $-t (szemben a tavalyi 104 millió $-ral). Az eredmények már a tőzsdei zárás után jelentek meg, nap közben 1,88$-ral 165,56$-ra csökkent az árfolyam (az elmúlt egy évben a csúcs 250$, a mélypont 55$ volt).
Az első negyedévi nyereség valamivel jobb volt az előrejelzésnél, a látogatottság és a hirdetési bevételek növekedésének köszönhetően: 63,3 millió $ profitot realizált a Yahoo (szemben a tavalyi hasonló időszakban elért 17,7 millió $-ral). A bevételek meghaladták a 228 millió $-t (szemben a tavalyi 104 millió $-ral). Az eredmények már a tőzsdei zárás után jelentek meg, nap közben 1,88$-ral 165,56$-ra csökkent az árfolyam (az elmúlt egy évben a csúcs 250$, a mélypont 55$ volt).
A cég márciusban 625 millió látogatót számlált, szemben a decemberi 465 millióval.
A cég márciusban 625 millió látogatót számlált, szemben a decemberi 465 millióval.