A Sony Online új grafikus rendszert vezet be a következő internetes játékaiban
A Sony Online játékaiba épített dPVS a szervereken végzik ezt a munkát, és számítja ki, hogy az adott játékos éppen mit láthat a környezetből. Ez alapján kiszűri az összes felesleges pályainformációt, és már csak a minimális adatmennyiséget küldi el a kliens gépnek, ezzel is csökkentve a hálózati terhelést, és lehetőséget adva arra, hogy gazdagabb pályákat hozzanak létre a játék világában. A program nagyszerű megoldás továbbá a kliens oldali csalók ellen is, akik eddig az összes megkapott adatból azt is le tudták szűrni, amit hagyományosan grafikusan megjelenítve nem láthattak (és amire az ASUS programozói minden segítséget megadtak egy speciálisan csalásra fejlesztett driverrel), mivel a szerver ezután nem küldi el azokat az adatokat, amit például egy fal mögött láthatnánk. A fejlesztők az ilyen adatcsomagokat "potentially visible set - PVS"-nek nevezik, azaz potenciálisan látható adatoknak.