A Legend éves nyeresége a várakozásokat is meghaladó ütemben, 79%-kal nőtt
Adrian Fu, az Investec Asset Management menedzsere szerint "a vártnál jobbak a mostani eredmények. A kérdés az, hogy vajon tudja-e tartani a lendületet a cég". Elemzők egyetértenek abban, hogy a belföldi ill. külföldi verseny nőni fog, miután Kína belép a Világkereskedelmi Szervezetbe. Befektetők aggódnak azzal kapcsolatban, hogy a cég vajon meg tudja-e őrizni a belföldi piaci részesedését. Az International Data Corp. piackutató cég szerint a Legend kezében volt a kínai PC piac 30%-a.
A cég éves forgalma 3,48 milliárd $-ra nőtt, összesen 2,6 millió PC-t adott el, túlhaladva saját, 2,5 milliós előrejelzésüket. A 2002. március 31-én záruló pénzügyi évben a cég 4 millió PC-t kíván eladni.
A Legend is komolyan veszi a PC-s vetélytársakat és már ma igen komolyan foglalkoznak a nem-PC-s területekkel, mint a jövendő fontos bevételi forrásával. E hónap elején a cég közös vállalatot hozott létre az AOL Time Warner-rel, a világ legnagyobb média vállalatával ahhoz, hogy Web hozzáférést nyújtsanak Kínában.
Szeptemberben a cég elkezdi notebookjainak árusítását Európában, ettől a lépéstől azt várja a cég, hogy nemzetközi márkát alakít ki.
A Legend ezenkívül tárgyalásokat folytat a mobiltelefonokat gyártó Shenzhen Kejian csoporttal is közös vállalat felállításáról.