A Voxline képviseli Magyarországon a mobil reklám világszervezetét
A Voxline Kft. tevékenysége mobil internet szoftvertechnológiai megoldások fejlesztésére összpontosul. A vállalat szabadalmaztatott technológiái lehetővé teszik tetszőleges webtartalom és más online adatbázisok testre szabott hozzáférését mobil és vezetékes eszközökről. Az egyedi igényeket kiszolgáló tartalom tetszőleges mobil eszköz segítségével bárhol és bármikor hozzáférhető a felhasználók számára. Ez ideális terepet jelent a mobil reklámok alkalmazására, hiszen a felhasználó saját maga jelzi igényét reklámüzenetek fogadására. A magas szintű perszonalizáció segítségével a reklámüzenet célzottá, így a mobil felhasználó számára hasznos és érdekes tartalommá válik.
A hirdetők e reklámforma alkalmazásával gyors és pontos elérési lehetőséghez jutnak a célpiac szereplőihez egy folyamatosan működő, személyes, kétirányú kommunikációs csatornán keresztül. A mobileszközök hazánkban is egyre növekvő penetrációja (ma kb. 38%) pedig az online reklámnál sokkal szélesebb közönséget tesz elérhetővé. A folyamatosan fejlődő technológia segítségével a mobil reklám lehetőségei hatékonyan kiaknázhatóak, ezzel mind a hirdetőket, mind a reklámügynökségeket, valamint a fogyasztókat is előnyhöz juttatva.
A Voxline Kft. elkötelezte magát arra, hogy a világszerte dinamikusan bővülő mobil reklámipart* Magyarországon a WAA magas szintű szakmai elvárásainak és alapelveinek megfelelően képviselje és fejlessze. A legfontosabb alapelv a reklám hagyományos formáihoz képest újdonságot jelentő "opt-in" (engedélyhez kötött reklám), amely a fogyasztó beleegyezését előfeltételként szabja a reklámok terjesztéséhez.
A WAA tagjaként a Voxline közvetlenül értesül a nemzetközi mobil reklámkampányokról, melyek tapasztalatait megosztja partnereivel, a tanultakat pedig sikerrel alkalmazza a hazai kampányok során. A WAA feladatául tűzte ki többek között a mobil reklámszabványok kidolgozását és ajánlását. A szervezet elsőként az SMS reklámok szabványait publikálta a közelmúltban, melynek kidolgozásában maga a Voxline is aktívan részt vett.
*Az Ovum becslése szerint 2003-ban 4 millárd USD, 2005-ben már 16 milliárd USD forgalmat bonyolít majd az 500 milliós fogyasztói piac.