:

Szerző: Vörös Péter

2001. június 25. 09:51

Új Siebel ügyfelek: Bayer és Boehringer-Ingelheim Canada

[CNET, Reuters] Az értékesítési és ügyfélszolgálati szoftvereket gyártó Siebel Systems bejelentette, hogy két gyógyszergyártóval bővült ügyfeleinek listája, az egyik az itthon is igen ismert német óriás, a Bayer, a másik a Boehringer-Ingelheim Canada.

A Bayer a Siebel ePharma értékesítési és eConsumer Goods termékeit vásárolta meg, amelyek révén a Bayer értékesítési, szolgáltatási és marketing részlegei információkat oszthatnak meg az ügyfelekről és a tranzakciókról annak érdekében, hogy értékesítési lehetőségeket ragadhassanak meg és hatékony szolgáltatást nyújthassanak.

A Boehringer, amely az ePharma installálja, azt tervezi, hogy ehhez hozzáadják a Siebel eClinical szoftverét, amely klinikai kísérletek logisztikáját kezeli, ill. az eMedEd terméket, amely a web-alapú orvosi eseteket és oktatást menedzseli.

Júniusban a Siebel olyan cégekkel kötött már eddig is megállapodást, mint a Morgan Stanley befektetési banki divíziója, a svéd Saab autógyár és az ausztrál AMP Financial Services.

A Siebel legnagyobb vetélytársai, a Microsoft, az SAP, az Oracle és a PeopleSoft megpróbálják utolérni a cég kulcsfontosságú üzletágát, az ügyfélkapcsolat kezelési területet és megszorongatni a céget azon a területen, ahol a Siebel bővíteni igyekszik: a kormányzati eladások. Kedden a Siebel bejelentette, hogy Michigan állam a cég szoftverét választotta az állampolgári ill. ügyfél kérdések kezelésére telefonon, e-mailen, weben vagy személyesen.

a címlapról