Kérek egy kis gyros-tálat, hagyma nélkül, feltöltős SIM-mel!
Mit teszel, ha az ország egyik nagy mobilszolgáltatója vagy, növelni szeretnéd az értékesítésedet és ki akarsz lépni a webshopod és a fizikai üzleteid korlátaiból?
Először is marha sokat meetingelsz, ahová tömegével rendeled a pizzát meg a cézársalátát, és egyszer csak valakinek eszébe jut, hogy ugyanaz a futár, amelyik kiviszi a pizzát, miért ne tudná elvinni a vásárlóhoz az új SIM-jét, ad abszurdum telefonját?
Jogod van tudni: mankó kirúgáshoz, munkahelyi szkanderezéshez Ezúttal egy mindenki számára kötelező, de laza jogi különkiadással jelentkezünk. Ennyi a minimum, amit munkavállalóként illik tudnod.
Nem tudom, hogy a Yettelnél a folyamat mennyire a fentiek szerint zajlott, mindenesetre a cég most bejelentette, hogy megállapodást kötött a Wolt futárszolgálattal, így egyelőre tesztüzemmódban két budapesti és egy debreceni Yettel-üzlet 10 kilométeres körzetéből bárki leadhat mostantól rendelést a Wolt applikáción keresztül különböző népszerű tartozékokra, feltöltős SIM-ekre és velük együtt akár bizonyos mobilokra is.
A Yettel és a Wolt együttműködése nem teljesen új keletű, a távközlési cég ugyanis tavaly óta a digitálisan rendelhető Yepp tarifához a futárcéggel szállíttatja ki a SIM-eket - már annak, aki nem eSIM-mel kéri a szolgáltatást. A Wolt emellett korábban a Media Markt-tal is együttműködést kötött gyors kiszállításra (az áruházlánc üzletei az appból nem érhetők el) - mind a Yettel, mind az elektronikai áruházlánc esetében a termékek a rendelést követő egy órán belül megérkezhetnek a címre.