Már nem vesződik dátumokkal a Yettel, visszavonásig marad kedvezményes a Yepp
A Yepp a Yettel Magyarország és a magyar mobilpiac első olyan tarifája, melyre teljes mértékben emberi közbeavatkozás nélkül, online, applikáción keresztül lehet szerződni - a tavaly júliusban érkezett konstrukció ráadásul elég kedvező áron is kínál korlátlan adatot.
Legalábbis a promóciós időszak végéig, amikor havi 5990 Ft-ról 8990 Ft-ra nő a havi díj, csak éppen azt nem tudni, mikor.
A Yettel ugyanis immár negyedik alkalommal hosszabbítja meg ezt a kedvezményes időszakot, ezúttal azonban már nincs új dátum, ami azt jelenti, hogy akár egy hét múlva, de az is lehet, hogy csak másfél év múlva tűnik el a kedvezmény - persze az utóbbira azért ne fogadjatok nagy tétekkel.
MVM Edison: Hogyan segítheti egy nagyvállalat a B2B startupokat? (x) Az első nagy ügyfél megszerzése kulcsfontosságú a startupok számára.
Arra viszont nagy összeget mernék tenni, hogy a Yettel addig nem fogja visszavonni az akciót, amíg nem tudja megoldani, hogy saját, meglévő ügyfelei is a Yeppre migráljanak - erre azonban továbbra sincs semmi konkrétan kijelölt időpont, a szolgáltató kitartóan ragaszkodik ahhoz, hogy nagyon dolgozik azon, hogy a tarifára átmigrálhassanak a régi előfizetők.
A Yepp egyébként bármennyire is újító koncepció, egyelőre nem úgy tűnik, hogy követőkre lel a hazai piacon, ami arra utal, hogy az olcsó korlátlanság megjelenése még nem különösebben fáj a versenytársaknak.
Ez azonban távolról sem biztos, hogy sokáig így marad, már csak azért sem, mivel a piacra most belépő legfiatalabb, saját mobilelőfizetésre vágyó korosztály számára az ügyintéző nélküli szerződéskötés komoly versenyelőnyt jelenthet, ráadásul a koncepciónak az a része is vonzó, hogy a tarifa egyáltalán nem tartalmaz lebeszélhető perceket, amire egy Z generációs ügyfélnek nyilvánvalóan semmi szüksége nincs.