Visszatérhet az olcsóbb YouTube Premium
Megújíthatja a YouTube a Premium Lite előfizetési szintet, az új konstrukció tesztelése jelenleg is aktívan zajlik Németországban, Ausztráliában és Thaiföldön. Az olcsóbb előfizetéses csomag lényegében az alacsonyabb árért cserébe csak korlátozottan jelenít meg reklámokat. A legtöbb videót hirdetésmentesen nézhetik meg az internetezők, de a tájékoztató alapján „egyes zenei tartalmakon és Short formátumú videókon videóhirdetések jelenhetnek meg”, illetve a tartalmak keresése és böngészése közben is felbukkanhatnak reklámok.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az eredeti Premium Lite előfizetést 2021-ben kezdték el tesztelni Európában, de csak pár évig volt elérhető, tavaly októberben megszűnt. A csomag egyetlen előnye a hirdetésmentesség volt, de nem kínált olyan további plusz funkciókat, mint az offline vagy a háttérben történő lejátszás.
Ausztráliában az olcsóbb előfizetéses csomag havi 9 dollárba kerül, míg a teljes értékű Premium havi 17 dollárba, így nagyjából megegyezik az eredeti Lite csomag költségével, ami jellemzően fele volt a normális előfizetés árának. Még egyelőre nem tudni, hogy az új konstrukció mikor válhat elérhetővé, a YouTube szóvivője szerint még nincsenek konkrétumok a globális bevezetésről, egyelőre felmérik az igényt az opcióra.