Már logója és szlogenje is van a Vodafone utódmárkájának
A 4iG Csoport tegnapi tőzsdei közleményét követően gyakorlatilag nyílt titok, hogy január 1-től megjelenik a hazai távközlési piacon a korábban sokat emlegetett, a cég nemzetközi leányvállalatainál már használt ONE márkanév, mely elsőként a Vodafone-t váltja le, később pedig komplett távközlési ernyőmárkává válik majd.
Egy ilyen márkaváltás hosszú folyamat, melynek része egyebek mellett a különböző arculati elemek levédetése is, melyet a 4iG idén májusban meg is tett az illetékes Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál. A védjegyoltalom-lista alapján a ONE logóra összesen öt védjegybejegyzést kért - és kapott - a 4iG, ezek az alábbiak:
Illetve ezek inverz változatai, valamint egy alul-felül vágott variáns.
A cég szintén májusban védjegyoltalmat kért a
minden pillanat számít
szlogenre, illetve annak angol változatára egyaránt (every moment counts).
Érdekesség, hogy a fenti logotipográfia teljesen eltér az albán és montenegrói leányvállalatok által 2022 óta használt változattól (lásd lent), mely egyébként a fentiekkel szemben nemzetközi oltalom alatt áll.
További érdekesség, hogy a 4iG csak múlt vasárnap óta használhatja a grafikus elemeket tartalmazó védjegyeket, a szlogen esetében pedig a védjegyhasználat megkezdésére nyitva álló ötéves időszak kezdő időpontja október 31.