:

Szerző: Koi Tamás

2024. szeptember 3. 14:44

Nem csak a Z-generáció, a boomerek is nyitottak a Yepp-re

Csaknem két hónappal ezelőtt rajtolt el a magyar mobilpiacon mindeddig egyedülállónak tekinthető Yepp, a Yettel Magyarország teljes mértékben digitálisan, applikáción keresztül megköthető előfizetése, mely a szolgáltató szerint nem csak a fiataloknál talált be.

A teljes mértékben digitális úton megköthető mobilelőfizetés ugyan nem a Yettel Magyarország találmánya, de kétségtelen tény, hogy az első ilyen lakossági tarifa, a Yepp a cég nevéhez fűződik - az új szolgáltatás igényléséhez nem kell üzletbe zarándokolni, ami elvileg az előfizetőnek és a szolgáltatónak is érdeke, ráadásul a statisztikák alapján nem csak a Z-generáció harapott rá erre a lehetőségre.

A Yettel a legritkább esetben kotyogja el - érthető okokból - egy-egy szolgáltatás konkrét teljesítményét, azaz az előfizetői bázis méretét, a cég most is annyit árult el, hogy az előzetes várakozásokra rácáfolva a Yeppre a 18-35 és a 35-55 éves korosztály egyformán vevő volt. Azaz vagy a) nem sikerült a kampányban feltűnő Pumped Gabóval elég Z-gen előfizetőt bevonzani, vagy b) nem sikerült ugyanennyi boomert elriasztani.

A szolgáltató azért kérdésünkre néhány további használati statisztikát is megosztott, így elárulta például, hogy a Yepphez

  • 58% vs 42% arányban kértek eSIM-et a regisztráció során,
  • illetve a regisztrációs folyamatok 65%-át androidos készüléken, 35%-át pedig iPhone-on végezték el az előfizetők.

Gyere el az AWS Hungary első felhőmigrációs rendezvényére! (x)

Nemzetközi előadók, és valódi hazai tapasztalatok a személyes találkozás lehetőségével - szeptember 20-án a MagNet Házban.

Gyere el az AWS Hungary első felhőmigrációs rendezvényére! (x) Nemzetközi előadók, és valódi hazai tapasztalatok a személyes találkozás lehetőségével - szeptember 20-án a MagNet Házban.

A Yeppre eleinte nem volt minden nehézségtől mentes előfizetni, de mostanra a folyamat kisebb-nagyobb zökkenőit a Yettel alkalmazás többszöri frissítésével a tapasztalatok alapján sikerült kiegyengetni, illetve néhány új, a digitális előfizetést érintő új funkció is bekerült az appba (pl. bankkártyakezelés, az előfizetés egy kapcsolóval szüneteltetésének lehetősége stb).

Talán ennek is köszönhető, hogy a szolgáltató az eredetileg tervezett promóciós időszakot november 4-ig meghosszabbította, de ha a Yeppre mint egyfajta pilotra tekintünk, nem különösebben nehéz arra a következtetésre jutni, hogy idővel egyre több szolgáltatás-megrendelésnél és új előfizetés megkötésénél kap majd szerepet a mobilapplikáció - talán nem csak a Yettelnél.

Az őszi szezonnyitó kraftie karrier-meetup október 2-án - online és fizikai formában is.

a címlapról