Megjelent a játék, amire 22 évet kellett várni
Több mint két évtized után megjelent a Game Boy Advance kézikonzolra szánt Kien című akció-platformer, amin 2002-ben kezdett el dolgozni egy ötfős olasz fejlesztői csapat. Bár a fejlesztéssel már két év alatt sikerült végezni, és addig viszonylag zökkenőmentesen haladt a folyamat, a kiadó az utolsó pillanatban visszavonta a projekt megjelenését költségvetési okokra hivatkozva.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A fejlesztő Age of Games később sem tudott megegyezni a lehetséges partnerekkel a kiadásról, de a Kient végül mostanra karolta fel a retrójátékokkal foglalkozó InCube8 kiadó, miután a nosztalgia iránti érdeklődés ismét megnövekedett, és nagyobb a kereslet a retrójátékokra.
Fabio Belsanti, az ötfős fejlesztő csapat vezető dizájnere úgy fogalmazott: egy álom vált valóra. Így a Kien 22 évvel elnyerte az eddigi leghosszabb ideig készült játék címet, ezzel megelőzve olyan programokat, mint a Duke Nukem Forever vagy a Metroid Dread. A Kien megvásárolható fizikai formában és digitálisan is 60 dollárért az InCube 8 oldalán keresztül.