Kivezeti a Netflix az olcsó alapcsomagot
A Netflix Egyesült Királyságban és Kanadában élő előfizetői arról számoltak be, hogy a szolgáltatás a legolcsóbb reklámmentes alapcsomag, a Basic szintjéről egy drágább, vagy a reklámokkal támogatott csomagra való váltásra szólította fel őket a szolgáltatás további használatához.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az érintettek visszajelzése szerint a következő fordulónapig kaptak haladékot arra, hogy döntsenek a továbbiakról, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy többet kell majd fizetniük a reklámmentességért, vagy elfogadják a hirdetésekkel tűzdelt streamelést.
Magyarországon egyelőre még nem érhető el a reklámokkal támogatott csomag, így kérdéses, hogy az újabb változások mikor érik el hazánkat. Nálunk jelenleg 2499-3499-4499 forintért lehet előfizetni a streamingszolgáltatás valamelyik csomagjára, különböző előnyökkel.
A Netflix lépése ugyan egyelőre csak a kanadai és brit piacot érinti, a változások jellemzően más piacokra is elérnek idővel, pontos ütemtervet egyelőre nem osztott meg a szolgáltató. Az viszont egyértelműen levonható következtetésként, hogy a cég így próbálja a drágább csomagok felé terelni a felhasználókat, ezúttal a korábbinál agresszívabban, és ebből aligha maradunk ki.