Az e-biciklik felé veszi az irányt a DJI
A dél-kínai Sencsen tartományból világhírnévre szert tevő DJI a globális fogyasztói drónpiac több mint 90 százalékát uralja, ám mióta az Egyesült Államok aggódni kezdett minden termék miatt, ami kínai, borúsabbak a kilátásai. Az amerikai kongresszus alsóháza június 14-én fogadta el a törvényjavaslatot, amelynek nyomán betiltható lehet a DJI drónjainak értékesítése az USA-ban, miután a szenátus is áldását adja rá.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A cég július 3-án rukkolt elő a bejelentéssel, miszerint belép az elektromos biciklik piacára az Amflow nevű kerékpármárkával, ami alatt első körben egy 19,2 kg súlyú szénszálas PL modellt fog elérhetővé tenni az elektromos hegyikerékpárok (eMTB) belépőszintjét célozva, még az év vége előtt. A DJI 7000-12 ezer euró közti árat említett eddig, többek közt Németországban, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában is megvásárolható lesz hivatalos kereskedőkön keresztül.
Az e-kerékpár lelkét az Avinox Drive System nevű hajtórendszer adja majd, amivel a DJI olyan piaci szereplők konkurensévé válik, mint a Bosch, a Bafang és a Shimano. A rendszer négy támogatási módot kínál, az Auto, Eco Trail, a Turbo, valamint a Boost módot. Az Avinox egy kéthüvelykes, színes OLED érintőképernyőn teszi lehetővé a segédmódok vezérlését és a vonatkozó információk megjelenítését.
Via TechRadar.