Az Adobe-t is meglendítette az AI
Meglehetősen impozáns, 17 százalékos emelkedéssel zártak a csütörtöki tőzsdei kereskedést az Adobe részvényei 458,74 dolláros értéken, miután a cég megemelte a 2024-es pénzügyi évre vonatkozó bevételi előrejelzését.
Az Adobe összesített bevétele 2024 második negyedévében éves szinten 10 százalékkal 5,31 milliárd dollárra nőtt, mely felülmúlta az 5,29 milliárd dolláros korábbi becsléseket. A Creative Cloud-előfizetéseket is magában foglaló Digital Media üzletág 11%-kal 3,91 milliárd dollárra nőtt a várt 3,89 milliárd dollárral szemben. A társaság az új kreatív üzletág felgyorsulására számít a pénzügyi év hátralévő részében.
Az Adobe az egész pénzügyi évre vonatkozóan így immár 21,4 és 21,5 milliárd dollár közötti bevételre számít, szemben a korábbi 21,3-21,5 milliárd dollár közötti előrejelzéssel.
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
A tervezőgrafikai szoftverek piacának vezető szereplője arra alapozza optimizmusát, hogy megnőtt az ügyfelek érdeklődése és vásárlókedve a Premiere Pro, az Animate és az After Effects szoftverek irán. Emellett az Adobe azon törekvése, hogy AI-funkciókat építsen minél több termékébe, egyre nagyobb támogatást kap az ügyfelek körében.
A Firefly generatív AI-modelljét eddig integrálták többek közt a Photoshopba és az Illustratorba, ami szintén hozzájárulhatott a vártnál jobb eredményekhez, a cég szerint a Creative Cloud előfizetők közül többen frissítették csomagjukat, hogy hozzáférjenek a Firefly képességeihez.