Kivonul a lakossági piacról a Jabra
A prémium szegmensben tapasztalható versengés túl sokba került a cégnek, ezért felszámolja Jabra Elite és Talk márkanéven forgalmazott lakossági termékekből álló portfólióját a dán GN Audio A/S - jelentette be a gyártó kedden.
Bár a döntés tavaly óta ott lebegett a horizonton - ekkor jelentette be a Jabra, hogy a jövőben kizárólag a prémiumkategóriás termékvonalra fókuszál a lakossági szegmensben -, az időzítés abból a szempontból mégiscsak váratlan, hogy a gyártó gyakorlatilag ugyanezen a napon még bejelentett két új terméket, az Elite 8 Active és az Elite 10 továbbfejlesztett változatait.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A Jabra a közvetlenül a fülbe helyezhető (in-ear) headsetek mellett meglehetősen széles, elsősorban konferenciahívásoknál és callcenterekben használható vállalati portfolióval is jelen van a piacon, emellett hallókészülékeket is tartalmaz a vállalat termékmátrixa.
A bejelentés a már megvásárolt termékek tulajdonosait nem érinti, a gyártó legalábbis azt ígéri, hogy évekig nyújt terméktámogatást a meglévő eszközökhöz. A Jabra headsetek ezzel együtt sem tűnnek el varázsütésre a boltokból, a meglévő készletek legalábbis a várakozások szerint 2024 végéig kitarthatnak majd.