Kevésbé hűségesek a Pixel mobilok tulajdonosai
Számtalan okból döntünk új okostelefon vásárlásakor egy adott márka mellett, beleértve az árat, a kínált funkciókat, sajátos preferenciáinkat, de ugyanolyan fontos tényező a márkahűség is, amit a cégek próbálnak erősíteni ügyfeleik körében.
A Stocklytics szerint a Google ilyen téren nem áll túl jól, a márkahűséggel kapcsolatos nemrég végzett kutatásban megkérdezett mobilozók közül a keresőcég Pixel mobiljai iránt tűnnek a legkevésbé elkötelezettnek a tulajdonosaik. A Pixel mobilokat használóknak 57 százaléka válaszolta azt, hogy készülékváltáskor egy másik gyártó modellje is szóba jöhet náluk, míg az Apple és a Samsung felhasználóknak csak 34 százaléka térne át másik márkára.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A kutatócég a másik oldalról is felmérte a helyzetet: a Pixel-tulajok 25 százaléka ragaszkodik ahhoz, hogy a következő mobilja is Pixel lesz, ezzel szemben az iPhone-osok 50 százaléka, míg a Samsung-felhasználók 44 százaléka ragaszkodik a már bevált márkákhoz.
A Pixel készülékek ugyan a legjobb androidos telefonok közé tartoznak, a Google mégis másként közelíti meg az okostelefonos üzletágát, és nem elsősorban profitot termelő termékként néz rá, hanem olyan eszközként, amivel az Android potenciálját megcsillanthatja és bemutathatja. Erre utal az is, hogy a Pixel mobilok elérhetőségét is csak lassan terjeszti ki újabb piacokra, például hozzánk.
Via Phandroid.