Emlékszik még valaki az Apple Vision Pro-ra?
Pár hónappal ezelőtt óriási felhajtás mellett kezdődött meg az értékesítése, mostanra azonban teljesen leült az érdeklődés az Apple első AR/VR headsetje, a Vision Pro iránt, már ha lehet hinni a Bloomberg mindig jól értesült Apple-specialistájának, Mark Gurmannak.
Gurman több Apple üzletben látottak és hallottak alapján e heti hírlevelében azt írja, hogy azok az üzletek, melyek korábban naponta akár tucatszámra adták el a 3500 dollárba kerülő headsetet, most jobb esetben hetente pár beeső vevőt szolgálnak csak ki.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
A potenciális vásárlók hasonlóan hiányoznak az üzletekből, legalábbis a tapasztalatok szintén azt mutatják, hogy a bemutatókra az eleinte jelentkező közönség töredéke kíváncsi csupán és általános jelenség, hogy akik regisztrálnak egy demóra, gyakran meg sem jelennek végül az üzletben.
Gurman saját példáján levezetve úgy látja, hogy a meglévő tulajdonosok is egyre ritkábban veszik fel és használják az eszközt, mivel nagyjából mindenki számára világossá vált mostanra, hogy a Vision Pro túl nagy és kényelmetlen a rendszeres viselethez. Ráadásul jelenleg még nincs is miért viselni rendszeresen, mivel hiányzik a platformról az a funkció vagy applikáció, mely ezt katalizálná.