E-bringákkal bővül a MOL Bubi
Csak Bubi 3.0 néven emlegeti az üzemeltető MOL a legnagyobb elérésű fővárosi közbringa-rendszernek a rövidesen esedékes továbbfejlesztését, melynek célja, hogy 2026-tól minden második fővárosi számára elérhető közelségbe kerüljön a szolgáltatás.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A tervek szerint az üzemeltető ehhez a jelenlegi mintegy 220-ról 1000-re növeli két éven belül a gyűjtőállomások számát, úgy, hogy azok már a peremkerületek határaihoz is egyre közelebb kerüljenek - végeredményben 2026-ra pedig átlagosan 150 méterenként lehet majd találkozni gyűjtőállomással a fővárosban.
Szintén a tervek részét képezi, hogy a flotta a következő időszakban megduplázódik, illetve megjelennek a hagyományos mellett az elektromos rásegítésű bérelhető kerékpárok is.
A BKK már hónapokkal ezelőtt elkezdte a Bubi 3.0. létrejöttéhez szükséges előkészítő munkákat, az új rendszer beszállítóit, így többek között az e-bringák gyártóit közbeszerzési eljárással választja ki a társaság.