Játékok jöhetnek a LinkedInre
Egyes kódrészletek arra utalnak, hogy a Microsoft a LinkedIn szakmai közösségi platformon sem hagyná ki azt a lehetőséget, hogy játékokat népszerűsítsen, bár ez másodszorra is épp annyira meglepőnek hangozhat, mint elsőre. A redmondi cég által felvásárolt szolgáltatást már több mint egymilliárdan használják világszerte networkingre, közösségépítésre, önreklámra vagy toborzásra, a meglévő felhasználói tábor elkötelezettségét pedig sejthetően játékokkal növelné a cég, de még nem világos, hogy a gyakorlatban ez miként valósul meg.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Az eddig kiderített információk alapján elsősorban a Wordle szójátékhoz hasonló puzzle-játékokban gondolkodhatnak a fejlesztők, a Queens, Inference és Crossclimb néven említett programokat már aktívan fejlesztik. Egyes cégek saját alkalmazottaik, vezetőik játékban elért eredményei után gyűjthetnének pontszámokat, ami alapján rangsort állítana fel a szolgáltatás.
Ugyan a bevezetés dátumát nem tudni, de a LinkedIn magát az elképzelést megerősítette, és csak annyit kívánt hozzáfűzni, hogy szeretné „szórakoztatóbbá tenni” a platformot.
A redmondi szoftveróriás meglehetősen nagy tapasztalattal rendelkezik a játékok piacán, és bár minden adott hozzá, hogy szórakoztató programokat építsen a platformba, kérdés, hogy az ötlet mennyire lesz vonzó az elsősorban a szakmai építkezést megcélzó oldal felhasználói számára.