Rosszullét miatt kerül vissza az Apple-hez a legtöbb Vision Pro
Két hete használhatják az első tulajdonosok az Apple méregdrága Vision Pro headsetjét, melynél a gyártó 14 napos elállási jogot biztosít a vásárlóknak arra az esetre, ha a kütyü valamiért mégsem felelne meg az igényeiknek, illetve egyéb okból nem tudják azt használni.
Mivel merőben új eszközről van szó, melynek kipróbálására korábban gyakorlatilag senkinek nem volt lehetősége, a kéthetes időszak elég is volt arra, hogy kiderüljön, a Vision Pro bármennyire is szeretnék, illetve bármennyire is megengedhetik maguknak, nem való még a legelvetemültebb apple-rajongók közül sem mindenkinek.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A The Verge gyűjtése szerint az Apple-hez visszaküldött Vision Pro-k esetében az elállási ok túlnyomó részt a viselés közbeni erős diszkomfort-érzet, illetve rosszullét, azaz jellemzően a tengeribetegség. Mások más fiziológiai okokra hivatkozva küldték vissza a headsetet, így pl. akadtak, akiknél rövid viselést követően fejfájás vagy szemirritáció jelentkezett.
Mindez persze nem jelenti azt, hogy az Apple generálisan rosszul tervezte volna meg a Vision Pro-t, hiszen a hasonló, viselhető szemüvegek esetében vissza-visszatérő probléma a felhasználóknál jelentkező fiziológiai panasz. És hát egyesek bármennyire is szeretnék beskatulyázni őket, mint minden ember, úgy az Apple-felhasználók is különböznek, a szervezetük (de leginkább az agyuk és a szemük) pedig másként reagál a Vision Pro által közvetített ingerekre.