Így néz ki, amikor a Doom találkozik a bélbaktériumokkal
Fel sem soroljuk már, mennyi furcsa dologra ráhackelték a Doom-ot (vagyis hát látszólag), és úgy tűnik, még mindig vannak fura ötletek. Most a Massachusetsi Műszaki Egyetem (MIT) egyik biotechnológiai kutatója tett tanúbizonyságot a játék iránti rajongásáról: szakmájából adódóan jött az ötlet, hogy baktériumok felhasználásával jelenítse meg az ikonikus játékot. Ez persze nem azt jelenti, hogy egy tényleg futtatható programot eredményezett projekt, hanem hogy valódi baktériumokat alakított pixelekké a 30 éves FPS képkockáinak megjelenítéséhez.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Lauren Ramlan egy 32x48-as, 1 bites kijelzőmátrixot hozott létre egy teljesen E. coli baktériumokból kialakított sejtfalon belül, utána a baktériumoknak fluoreszcens fehérjéket adagolt, így azok az éppen kívánt színre tudtak változni és világítani. Tehát a játék maga nem lett futtatható a sejtekben (durva is lenne, ha már ott tartana az orvostudomány), a baktériumok inkább icipici monitorként mutatják a shooter képkockáit.
Bár a megoldás ötletes, brutálisan rossz képrátát sikerült csak megvalósítani: a sejteknek 70 percig tartott a kívánt állapot felvétele, majd további 20 percet igényelt a visszaállás, amiből alkalmassá vált a következő képkocka megjelenítésére.