Van egy jó és egy rossz hírünk azoknak, akik tévén nézik a YouTube-ot
Robog tovább a YouTube, hogy még több felhasználót bírjon rá a hirdetésmentes prémium csomagra való előfizetésre, ennek érdekében folyamatosan változtatásokat eszközöl a formátumokban. Most éppen a YouTube okostévékre készített verziójában megjelenített reklámok hosszával és gyakoriságával variál. Mint kiderült, a nagyképernyős élményt preferáló YouTube-használók által nézett videókat kevesebbszer fogják megszakítani reklámok a jövőben – ám mivel nem lehet minden tökéletes, ezért cserébe azok hosszabbak lesznek.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A szűkebb tesztelői kör után most globálisan érkező módosítással a nézők a tájékoztatás szerint 29 százalékkal hosszabb ideig nézhetik a kiválasztott videót két hirdetés közt. A videómegosztót tévén használó nézők emellett egy frissített számlálót is fognak látni a képernyő jobb alsó sarkában, ami nem a szünetben látható hirdetések számát fogja jelezni, hanem a hirdetésszünetből még hátralévő időt jelzi.
A cég bejegyzéséből kiderül továbbá, hogy a tévéken elérhető YouTube Shorts szolgáltatásba megérkeznek a hirdetések, hasonló módon történő megjelenítéssel, amit a webes böngészőkben és a mobilverziókban lehet látni.