Kamionokról vonatokra és hajókra vált Európában az Amazon
Az évnek ez az időszaka rendszerint a csomaglogisztika maximumra járatásáról szól világszerte, így Európában is, ahol a legnagyobb kereskedők, e-kereskedők különböző újításokkal próbálják a több milliárdnyi csomag célba juttatását hatékonyabbá tenni.
A világ legnagyobb e-kereskedője, az Amazon most bejelentette, hogy a hatékonyabb csomagmozgatás érdekében Európában 100 vasútvonalon és 300 tengeri útvonalon bízza meg szállítmányozási partnereit a csomagok célba juttatásával, ami a 2022-es állapothoz képest 50%-os bővülést jelent.
Amazon’s sea and rail logistics in Europe
Még több videóMachine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Egy tipikus csomag útja egyébként többnyire az Amazon valamelyik logisztikai központjában kezdődik, ahol először kamionokba kerülnek, majd magát a nyerges szerelvényt emelik vasúti kocsikra vagy hajókra a terminálokon vagy kikötőkben, majd a célállomáson immár helyi sofőrök szállítják tovább az árut a célig.
A cég szerint ezzel egyébként meglepően sok idő nyerhető, emellett nem elhanyagolható tény, hogy a közúti és vasúti/vízi fuvarozás kombinálásával a szállítmányozási tevékenység károsanyag-kibocsátása is leszorítható.