Mostantól szoptatós videókkal is lehet pénzt csinálni a YouTube-on
Új video-monetizálási lehetőséget kapnak az influenszerek és egyéb kreatív youtuberek a YouTube frissített hirdetéselhelyezési feltételei révén. A frissített szövegezés értelmében legalábbis mostantól lehetőség van arra, hogy olyan videók után is pénzhez jusson a csatorna tulajdonosa, melyeken női mell vagy mellbimbó látható.
Azzal a feltétellel, ha a videó szoptatást ábrázol, illetve kötelezően megjelenik benne egy gyerek is.
Ugyanígy engedélyezett a mellszívó pumpák használatát direktben ábrázoló videókban a reklámelhelyezés, ugyanakkor akárcsak a szoptatás esetében, itt is egyértelműen kontextusba kell helyezni a "cselekményt".
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A YouTube szerint a reklámozási kódex változtatását az indokolta, hogy számtalan visszajelzés érkezett a szoptatást segítő videók kapcsán az "ebben az élethelyzetben" lévő szülők részéről, ezzel a videomegosztó szolgáltatás pedig összességében az ilyen tartalmak terjedését, könnyebb hozzáférhetőségét kívánja elősegíteni.
A női kebleket a fentiek alapján direkt módon ábrázoló videók mellett mostantól monetizálhatók azok a videók is, melyek bizonyos, a fenék mozgását hangsúlyosabbá tévő táncmozdulatokat ábrázolnak, azzal a kitétellel, hogy az ábrázolás nem fókuszál kifejezetten a hiányos öltözetre, elsődleges és másodlagos nemi szervekre és a táncos nem mímel szexuális tevékenységet.