:

Szerző: Dömös Zsuzsanna

2023. október 13. 13:58

Üzletláncot épít a Netflix

Enni, szórakozni és vásárolni lehet majd a streamingszolgáltató fizikai boltjaiban.

Új területre merészkedik a világ legnépszerűbb SVOD-szolgáltatója, hogy monetizálja a népszerű tévéműsorok iránti rajongást: sokoldalú szabadidős elfoglaltságokat nyújtó üzletláncot kezd el kiépíteni. A Netflix House névre keresztelt Netflix-üzletek különféle étkezési, szórakozási és vásárlási élményeket kínálnak majd a rajongóknak, akik még egy Squid Game tematikájú akadálypályát is kipróbálhatnak.

A Gitlab mint DevSecOps platform (x)

Gyere el Radovan Baćović (Gitlab, Data Engineer) előadására a november 7-i DevOps Natives meetupon.

A Gitlab mint DevSecOps platform (x) Gyere el Radovan Baćović (Gitlab, Data Engineer) előadására a november 7-i DevOps Natives meetupon.

A tervek szerint az első két "Netflix-ház" 2025-ben nyílik meg az Egyesült Államokban, de a későbbiekben a  világ más országaira való terjeszkedés is a koncepció része, a cég egyelőre a további helyszínek kiválasztásán dolgozik. Az üzletekben emellett váltakozó installációkat lehet megtekinteni, főleg népszerű sorozatok által inspirált éttermekben lehet étkezni, a paletta a gyorséttermi ételektől az igényesebb ételekig fog terjedni.

A médiacégektől nem meglepő, hogy vidámparkokat, jelmezeket, játékokat és egyéb merchandise termékeket vezetnek be karaktereik és műsoraik népszerűsítéséhez, lévén újabb bevételi forrást jelenthetnek. A Netflix marketingstratégiáját korábban már több alkalommal kritizálták a producerek, és a saját üzletlánc ilyen téren is segíthet erősödnie a márkának.

netflix_stroe

Az üzemeltetői szakmát számos nagyon erős hatás érte az elmúlt években. A történet pedig messze nem csak a cloudról szól, hiszen az on-prem világ is megváltozott.

a címlapról