Üzletláncot épít a Netflix
Új területre merészkedik a világ legnépszerűbb SVOD-szolgáltatója, hogy monetizálja a népszerű tévéműsorok iránti rajongást: sokoldalú szabadidős elfoglaltságokat nyújtó üzletláncot kezd el kiépíteni. A Netflix House névre keresztelt Netflix-üzletek különféle étkezési, szórakozási és vásárlási élményeket kínálnak majd a rajongóknak, akik még egy Squid Game tematikájú akadálypályát is kipróbálhatnak.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A tervek szerint az első két "Netflix-ház" 2025-ben nyílik meg az Egyesült Államokban, de a későbbiekben a világ más országaira való terjeszkedés is a koncepció része, a cég egyelőre a további helyszínek kiválasztásán dolgozik. Az üzletekben emellett váltakozó installációkat lehet megtekinteni, főleg népszerű sorozatok által inspirált éttermekben lehet étkezni, a paletta a gyorséttermi ételektől az igényesebb ételekig fog terjedni.
A médiacégektől nem meglepő, hogy vidámparkokat, jelmezeket, játékokat és egyéb merchandise termékeket vezetnek be karaktereik és műsoraik népszerűsítéséhez, lévén újabb bevételi forrást jelenthetnek. A Netflix marketingstratégiáját korábban már több alkalommal kritizálták a producerek, és a saját üzletlánc ilyen téren is segíthet erősödnie a márkának.