Drámajelenettel csatlakozik a Samsung a Google RCS-kampányához
A Google hosszú évek során számos terméket sikerre vitt, ám annál több végezte a süllyesztőben - a félig-meddig a cég által gründolt, de az Android révén mindenképpen a legnagyobb lendülettel tolt SMS-utód, a Rich Communications Services, azaz RCS elég jelentős utat járt be az indulása óta, ám a teljes világhódításhoz hiányzik egy aprócska fogaskerék a gépezetből.
Ez az Apple, mely továbbra is makacsul távol tartja az iPhone-októl az RCS üzeneteket, azzal a nyilvánvaló céllal, hogy a felhasználók inkább a saját ökoszisztémájába zárt iMessage-en keresztül kommunikáljanak. Aki pedig nem csatlakozik, küldhet SMS-t horroráron az iPhone-tulajok jelentős részének.
Green bubbles and blue bubbles want to be together. Help Apple #GetTheMessage.
Még több videóA Google tavaly indított kampányt azzal a céllal, hogy minél több mobilozó figyelmét felhívja az Apple fenti, véleményes üzletpolitikájára, melyhez most a világ vezető mobilgyártója, a Samsung is csatlakozott a fenti videóval.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
A rövid szöveges üzenetváltás a világ legismertebb szerelmes drámájából, Shakespeare Rómeó és Júliájából merít ihletet, mondjuk kicsit továbbgondolva és az eredeti darab végjátékát alapul véve nem sok jót lehet jósolni a buborékok boldog egymásra találását illetően.
A Samsung mindenesetre azért jó időzítéssel szállt fel a vonatra, hiszen az EU éppen most vizsgálja, hogy az iMessage teljesíti-e a szuperplatformok kritériumait az új jogszabály, a DMA értelmében, ha pedig a vizsgálat azt mutatja, hogy teljesíti, az Apple-nek nem lesz más választása, mint egymás ölelő karjába engedni a zöld és kék szövegbuborékokat.