Jön az előfizetéses TikTok is
A TikTok mobilapp forráskódja arról árulkodik, hogy a videós szolgáltatás reklámmentes, előfizetéses csomagot kezdett el tesztelni a felhasználók szűk körében – szúrta ki az Android Authority a beszédes képernyőképeket. Az előfizetők havi 4,99 dollárért (kb. 1800 forint) cserébe teljesen hirdetésmentes élményt kapnak a videós appban, a csomag hasonló lesz a YouTube-éhoz, ahol szintén többek között reklámmentességet lehet a havidíjért cserébe vásárolni, de hogy ezen felül milyen extra funkciókra lehet számítani, még nem tudni.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A cég a TechCrunch számára megerősítette, hogy valóban teszteli a szolgáltatást, de egyelőre csak egy USA-n kívüli angol nyelvű meg nem nevezett piacon, hogy mikor kezdődik a szélesebb körű nevezetés, arról egyelőre nem osztott meg további információkat. A TikTok pénzének nagy részét a hirdetésekből szerzi, és eddig ellenállónak bizonyult a gazdasági tendenciákkal szemben, ami a reklámköltéseket illeti, de az előfizetéses láb bevezetése újabb bevételi forrást jelenthet.