Két márkanéven is árulja majd ugyanazt a hajtogatható mobilt az Oppo
Megerősítette az OnePlus azokat a korábbi pletykákat, melyek szerint az Oppóhoz tartozó okostelefon-márka első hajlítható kijelzős okostelefonja valójában egy átmárkázott Oppo készülék lesz.
A The Verge-hez eljuttatott közlemény szerint az Oppo termékstratégiáért felelős vezetője kezdettől fogva arra utasította az érintett termékfejlesztési részlegeket, hogy dolgozzanak össze, az így létrejött két készülék azonban a tervek szerint nem kerülne párhuzamosan piacra ugyanabban a régióban.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Hogy melyik márka új hajlítható kijelzős modellje hol lesz pontosan kapható, azt nem részletezte a gyártó, a pletykák szerint ugyanakkor az OnePlus Open jöhet majd a nemzetközi piacokra, míg testvérmodellje, az Oppo Find N3 kizárólag a gyártó anyaországában, Kínában kerül a boltokba.
Az új generációs hajlítható kijelzős mobilok elsősorban a strapabíróbb és fejlettebb zsanérmechanikára helyezik a hangsúlyt - nem lesz ez másként az új Oppo/OnePlus típusok esetében sem. Az Oppo szerint a Find N3 zsanérja 37%-kal lesz erősebb, mint az elődmodell N2-é (hogy pontosan milyen metrika alapján, az nem világos), miközben 31-gyel kevesebb komponenst tartalmaz, ami vélhetően csökkenti a potenciális meghibásodási lehetőséget is.