A kék ötven árnyalata: logót cserélt a Facebook
A kék minden bizonnyal Mark Zuckerberg kedvenc színe lehet, de legalábbis a Meta első embere által életre hívott, lassan a 20. életévét taposó közösségi hálózat domináns alapszíne mindig is a kék volt, mely tradicionálisan elsősorban a logóban köszönt vissza. A cég tegnap - a változások jellegéhez és mennyiségéhez mérten - egy meglehetősen terjedelmes blogposztban jelentette be, hogy új márkaidentitásával megújítja az ikonikus logót, mely ezúttal
KÉKEBB LETT, MINT VALAHA.
Szóval ezért érezhetted azt, hogy valami nem teljesen stimmel a jól megszokott világgal, amikor ma ránéztél a telefonodon lévő applikáció ikonjára, vagy a webböngészős felület bal felső sarkában lévő logóra!
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A napi átlag kétmilliárd felhasználó közül ezzel együtt valószínűleg a többségnek nem fog feltűnni a változás, hiszen a kerek logóban lévő jól ismert "f" betű alapjaiban maradt a régi, a Facebook Sans betűtípus finomhangolása inkább csak teljes logotipográfiában fedezhető fel nyomokban.
Ez egyébként sorban a hatodik logója a Facebooknak, illetve az új színpalettával együtt ha nem is feltétlenül hatodik alkalommal, de megújultak a reakciójelek is, melyekbe így sikerült "több dimenziót és érzelmet" csempészniük a dizájcsapat tagjainak.