Gondok vannak a kifizetésekkel a booking.com -nál
Ráborították az asztalt a szállásadók a booking.com online szállásközvetítő portálra, de legalábbis médianyomás alá helyezték az üzemeltetőt, amiért a cég egy hónapja nem utalja át a nekik járó szállásdíjat. A témáról a turisztikai és utazási témájú Spabook írt részletesen szerdán.
A blog szerint jelenleg azokat a szállásadókat érinti a jelenség, akik a booking.com -ot bízták meg a szállásdíj beszedésével - ilyenkor a szolgáltató a saját jutalékát levonva továbbutalja az összeget a szállásadónak, ezek az utalások azonban június végén leálltak.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A szolgáltató június közepén hívta fel a szerződött szállásadó partnerek figyelmét arra, hogy pénzügyi háttérrendszerein frissítéseket és fejlesztéseket végez. Akkor a frissítési időszakot július 1 és 11 közé, vagyis éppen a nyári főszezon rajtjára időzítette a vállalat, az érintett partnerek azonban azóta sem jutottak még a pénzükhöz, noha a booking.com által saját maga részére megállapított, erre rendelkezésre álló legutóbbi határidő július 24. volt.
Amint az a cikkben olvasható, a késve érkező kifizetések már most meglehetősen nehéz helyzetbe hoztak számos szállásadót, különösen akik munkavállalókat is alkalmaznak vagy alvállalkozókat foglalkoztatnak, miközben a booking.com a visszajelzések alapján nem kommunikál érdemben az ügy miatt reklamáló partnereivel.