A csirkemell, a tej , a sajt és a vaj a sláger a GVH online árfigyelőjén
Közleményt adott ki pénteken a Gazdaságfejlesztési Minisztérium többek között arról, hogy a július 1-jével indult online árfigyelő rendszer az elmúlt két hétben milyen eredményekkel büszkélkedhet.
A Gazdasági Versenyhivatal égisze alatt működő, az IdomSoft által meglehetősen gyors iramban tető alá hozott árfigyelő rendszerbe egyes kereskedőknek kötelező feltölteniük bizonyos termékeket, illetve annak árait, ugyanakkor lehetőség van az önkéntes csatlakozásra is - bár ezzel az oldal tanúsága szerint máig egyetlen hazai vállalkozás sem élt.
A minisztérium közleménye szerint a keresővel ellátott platformon
a szabadszavas keresések száma mostanra megközelíti a 186 ezret, amelyek során a látogatók leggyakrabban a tej, a csirkemell, a sajt és a vaj szavakra kerestek.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A közlemény kitér arra is, hogy az online árfigyelő platformot az elmúlt két hétben a statisztikák szerint 510 ezren keresték fel, és összesen több mint 35 ezer lapletöltést mértek az oldalon. Az árfigyelő egyébként mintegy 1200 üzletben a 62 termékcsoportba tartozó több mint 1000 különböző termékre vonatkozóan tartalmaz áradatokat, ez a kör a jövőben az ígéretek szerint bővülni fog majd - akárcsak a funkciók köre, jóllehet utóbbiról egyelőre nem árult el konkrétumokat az üzemeltető és az illetékes minisztérium.