:

Szerző: Koi Tamás

2023. július 11. 13:26

Majdnem annyi "nézője" van itthon a PornHubnak, mint a Netflixnek

Különösen nem meglepő tényekkel szolgáló statisztikagyűjteményt tett közzé a magyar pornófogyasztásról a médiahatóság.

Mindenki csinálja, de többnyire kevesen dicsekednek vele - ez a pornófogyasztás, mely a magyar netezők körében a globális trendeknek megfelelően kiugró népszerűségnek örvend. Hogy mennyire, arról most részletesen is beszámol a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a Gemius online közönségmérési adataira hivatkozva.

Na jó, igazából nem mindenki csinálja, hiszen az adatok alapján egyértelműnek tűnik, hogy a magyar férfiak “csupán” fele, míg a nők egyötöde látogatja a tíz legnépszerűbb pornóoldalt. 

nmhh_porn_stats
forrás: nmhh

Hello, itt az idei SYSADMINDAY!

Szabadtéri helyszínen idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt. Melós hónapok után ez egy jó lehetőség, hogy találkozzunk barátokkal, kollégákkal.

Hello, itt az idei SYSADMINDAY! Szabadtéri helyszínen idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt. Melós hónapok után ez egy jó lehetőség, hogy találkozzunk barátokkal, kollégákkal.

Kiderül továbbá, hogy a pornófogyasztás a 18 és 39 év közöttiek körében a legnépszerűbb, ugyanakkor azt a 40-59 évesek sem utasítják el, a fiatalabbak pedig kevéssé meglepő módon kevesebb időt töltenek a pornográfia fogyasztásával, mint az idősebbek. Az elemzett felnőtt tartalmakat többnyire mobilon keresik fel az érdeklődők, s a legnépszerűbb oldalak közötti „kapcsolgatás” szintén megszokott, jellemzően több felületre is el-ellátogatnak a felhasználók egy-egy alkalommal.

Egy átlagos napon egyébként a tíz legnépszerűbb pornográf tartalmú weboldal közel 620.000 magyar figyelmét köti le, egy hét alatt pedig mintegy 1,7 millió felhasználóét. Ez az érték nem sokkal marad el a népszerű magyar hírportálok látogatószámaitól (Real users), ugyanis például az Index és a 24.hu is közel kétmillió magyart ér el hetente, nem beszélve arról, hogy a magyarok által leginkább látogatott felnőtt tartalmú oldal, a Pornhub.com szinte hasonló nézőszámmal (903.000 fő) rendelkezik hét nap leforgása alatt, mint az egyik legnépszerűbb streamingszolgáltató, a Netflix, a maga egymilliós nézőtáborával.

Aki részletekbe menően kíváncsi rá, hogy mennyire illik bele a fenti mintába, vegye az irányt az NMHH oldalára!

A K8s annyira meghatározó technológia, hogy kis túlzással szinte az összes IT-szakemberre nézve karrier-releváns.

a címlapról