Öt nap alatt hozott a konyhára 666 millió dollárt a Diablo IV
Mindössze öt nap kellett a vadiúj Diablo-játéknak ahhoz, hogy meglegyen a 666 millió dollár bevétel – közölte szerdán az Activision Blizzard. A június 6-án kiadott Diablo IV ezzel az Activision leányvállalatának leggyorsabban kelendő játéka lett.
Ugyan ez a Blizzard számára rekord, de az iparág egészét tekintve a helytartó a 2013-ban megjelent Grand Theft Auto V, ami a megjelenés utáni három napon belül érte el az 1 milliárd dolláros mérföldkövet, míg a 2018-as Red Dead Redemption ugyanígy három nap alatt haladta meg a 725 millió dollárt.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A rekordeladás némi vigaszt nyújthat a Blizzardnak azután, hogy a cég jelenleg az amerikai szövetségi kereskedelmi bizottsággal (FTC) áll harcban a Microsoft által tervezett felvásárlás miatt. A versenyjogi szervnek komoly aggályai vannak, ezért minden lehetséges jogi eszközzel megpróbálja megakadályozni az ügylet korai lezárását.
Az Egyesült Királyság Versenypiaci Hatósága (CMA) már közölte, hogy blokkolni fogja az ügyletet. A britek leginkább amiatt aggódnak, hogy a Microsoft az Xbox Game Pass révén uralja a felhőalapú játékpiacot, és egy esetleges Activision-akvizícióval a Diablón kívül a népszerű franchise-okat is kizárólagossá tehetné a Microsoft felhőplatformjára. A Diablo IV nem lesz érhető el Game Pass-on, mondta az Activision egyik vezetője márciusban.