A fiatalokat célozza az új Nokia butamobil
Pink és zöld színben tette elérhetővé a HMD Global a régi ikonikus Nokia 2660 Flip kagylómobil frissített kiadását, kommunikációjával pedig leginkább a fiatalokat célozza meg azután, hogy szerinte a Z- és az Y-generáció körében az utóbbi években megnőtt az érdeklődés a „butamobilok" iránt. A gyártó szerint a flip mobilok piaci részesedése megkétszereződött 2022-ben az előző évhez képest, 2023-ban pedig további növekedésre lehet számítani. A jelenségről korábban itt írtunk bővebben.
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
Az amerikai Z-generáció és a „milenniálok” az előrejelzések szerint a következő öt évben csak Észak-Amerikában 5%-kal fogják erősíteni a butatelefonok piacát. Lars Silberbauer, a HMD Global marketing vezérigazgató-helyettese szerint is látható a megnövekedett érdeklődés a klasszikus kagylómobilok iránt, ami annak is köszönhető, hogy az értesítésektől és püttyögéstől megfáradt felhasználók egyre aktívabban próbálnak digitális detoxot tartani, vagy legalábbis korlátokat szabni maguknak eszközhasználat terén.
Ahogy a cég közleménye is több ponton hangsúlyozza: a modell remek választás lehet azok számára, akik korlátozni szeretnék a képernyő előtt töltött időt, és a jobb mentális egészség miatt lemondanának a digitális világ összekapcsoltságáról.
A Nokia 2660 Flip lényegében egy 4G-támogatással rendelkező eszköz, amit egy 2,8 hüvelykes elsődleges és egy 1,77 hüvelykes másodlagos képernyő alkot, értintőkijelző helyett fizikai gombokkal lehet navigálni. A belsejében egy Unisoc T107 processzor dolgozik, és adott a Bluetooth 4.2 és a microSD-kártya támogatás. Egy 1450 milliamperórás telep látja el energiával, ami mikro-USB-n keresztül tölthető.