Elődjénél erősebben rajtolt a PS VR 2
Elődjénél jobban fogyott a PlayStation VR2 virtuálisvalóság-headset a megjelenése utáni hetekben. A Sony által nemrég megosztott számok szerint csaknem 600 ezer eszköz lelt gazdára az első hat hétben, ami 8 százalékkal több, mint amennyit az első generációs PS VR-ből sikerült eladni egyező időablakban. Mivel a szám az április elejéig eladott darabokat fedi le, a Sony azóta már jóval átléphette a 600 ezres lépcsőt, főleg hogy a headset azóta már a viszonteladók polcain is megtalálható, míg eleinte kizárólagosan csak a gyártó honlapján lehetett hozzáférni.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A dicsekedés mellett a japán cég arról is beszélt, hogy a jövőben több forrást tervez szánni az új franchise-ok fejlesztésére, és a 2025-ös pénzügyi év során a PlayStation Studiosra szánt befektetéseket 50-50 százalékos arányban osztja meg a régi és az új IP-k közt. A cég az utóbbi években inkább a konzol olyan jól ismert és bevált szériáira alapozott, mint a God of War vagy a Horizon, 2019-ben mindössze 20 százalékot szánt az új címekre.
A japán cég arra számít továbbá, hogy a PlayStation 5 konzol hamarosan minden fontosabb mutatóban megelőzi a PlayStation 4-et, és 2024. februárjában több havi aktív felhasználója lesz az újgenerációs konzolnak, mint elődjének.