Még több reklám jön az Instagramra
A hirdetési piac küszködése közepette a Meta újabb csapokat nyit ki a reklámbevételek előtt, és tesztüzemben az Instagram keresési eredményei közt is hirdetéseket tervez elhelyezni azon felhasználók szeme előtt, akik "aktívan keresnek vállalkozásokat és termékeket". A frissen elhelyezett hirdetések abban a feedben fognak megjelenni, amit egy megadott kulcsszóval lefuttatott keresés után találati listaként jelenít meg a platform, illetve a későbbiekben is több olyan hirdetést láthatnak a netezők, ami a korábbi kereséseikhez kapcsolódik.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az Instagram emellett elérhetővé tesz emlékeztető hirdetéseket (Reminder Ads), amelyeknek célja, hogy megkönnyítsék a vállalkozások számára a közelgő eseményekről szóló emlékeztetők és értesítések láthatóvá tételét a felhasználók előtt, akik külön fel is iratkozhatnak az emlékeztetőkre. Az emlékeztetők egy nappal, vagy az esemény kezdete előtt 15 perccel jelennek meg push értesítés formájában, legyen az akár egy sorozat premierje valamilyen streamingszolgáltatáson, vagy egy koncert.
A Meta tavalyi utolsó negyedéves jelentése szerint a cég hirdetési bevételei 31,2 milliárd dollárra csökkentek a megelőző év azonos negyedévében elért 32,6 milliárd dollárról. Susan Li pénzügyi igazgató ezzel kapcsolatban megjegyezte, hogy a bevételeket továbbra is negatívan érinti a gyengülő hirdetési kereslet, ami a bizonytalan és változékony makrogazdasági helyzet számlájára írható. Ennek ellensúlyozására a Meta elindított egy új hirdetési formátumot a Facebook Reels szolgáltatásban, és lehetővé tette a hirdetést az Explore kezdőlapján is, láthatóan ezután az Instagramon keres újabb utakat.