A járművekbe is ChatGPT-t rakna a világ legnagyobb autógyártója
A világ egyik legnagyobb autógyártó cégcsoportja, a General Motors éppen annak lehetőségeit vizsgálja egy Microsofttal való együttműködés keretében, hogy mit tudna kezdeni a ChatGPT-vel. A Semafor szerint az autógyártó egy virtuális személyi asszisztensen dolgozhat, ami a ChatGPT alatt nyugvó technológiára épülne, és a sofőrök kérdéseire tudna hatékony módon válaszokkal szolgálni. A csevegőrobot a Microsoft Azure felhő-infrastruktúráját használná.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A GM alelnöke, Scott Miller egy múlt heti interjúban merészen úgy nyilatkozott, hogy a chatbot a jövőben „mindenben benne lesz”, és nem csupán a hangvezérlés evolúciójáról van szó egy asszisztens képében, hanem hogy a jövőbeli járművekbe szervesebben beépülhetnek a feltörekvő technológiák, ami által új képességekre tesznek szert.
A Miller által vázolt elképzelés szerint a mesterséges intelligenciával megtámogatott asszisztens gyorsabban megválaszolhatná a sofőrök kérdéseit a jármű kézikönyvében vagy kezelési útmutatójában szereplő információk alapján, vagy segíthetne a funkciók közti eligazodásban és azok programozásában, illetve egyes naptárakból integrálhatóvá válnának a menetrendek is.