Nagyot dobott a chatbot a Bing népszerűségén
Yusuf Mehdi, a Microsoft keresésért felelős részlegének alelnöke közölte, hogy a Bing kereső átlépte a napi 100 millió aktív felhasználós mérföldkövet egy hónappal azután, hogy az OpenAI chatbotja beépült a keresőbe, ami azért nagy szó, mert az elmúlt években szinte csak stagnált a szolgáltatás. A cég elmondása szerint természetesen továbbra is tisztában van azzal, hogy a keresőpiacon egy egyszámjegyű részesedést birtokol, de jelentős növekedési lehetőséget lát a jövőben annak köszönhetően, hogy a Bing napi aktív felhasználóinak egyharmada újonc, akiket vélhetően a chatbot vonzott be, így az újfajta keresési módnak egyértelmű vonzóereje van.
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
A redmondi cég szerint a meglévő felhasználók elkötelezettségét is sikerült növelni, egyre több a futtatott lekérdezés. Ezt két dologgal magyarázza: az egyik az Edge böngésző népszerűségének növekedése (ami a chatbot számlájára írható), illetve a nemrég bevezetett Prometheus MI-modell bevezetése, ami relevánsabbá tette a Bing keresési eredményeit, tehát jobb minőségűvé váltak a találatok is.
A tesztelésben résztvevő Bing-felhasználók közel harmada mindennap használja a chatelési funkciót a lekérdezésekhez, munkamenetenként átlagosan három csevegést folytatnak. A bevezetés óta összesen 45 millió üzenetváltás zajlott a netezők és a beépített robot közt. További beszédes szám, hogy a csevegések 15 százalékában valamilyen új tartalom létrehozására használták a fejlesztést.