Végre egy komoly statisztika arról, hányan viszik magukkal a mobilt a wc-re
Az internethasználati szokások elemezgetése és kutatása a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) egyik kedvenc időtöltése a piacszabályozás és az olyan, alapvetően meglehetősen nehezen PR-esíthető folyamatok mellett, mint mondjuk egy ötéves spektrumstratégia kialakítása. A hatóság számára tavaly év végén a Kantar-Hoffmann végzett grandiózus, 15000 fős mintán végzett kutatást, amiből aztán tényleg minden kiderül a hazai internetezőkről.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Így többek között persze az is, hogy ha már eljutott valaki oda, hogy mobillal internetezik (ezzel egyébként a teljes minta 71%-a volt így), akkor mindezt hol teszi:
A sort a három örök mobilbogarászó közeg vezeti, azaz a tömegközlekedés, a tévézés és a sorban állás, de kiderül egyebek mellett az is, hogy a magyarok kb. 45%-a rendszeresen magával viszi a mobilját a wc-re is, de tízből kb. egy felhasználó a színházban vagy a templomban is kísértésbe esik, 8% pedig még akkor is mobilozik, ha kísértésbe ejtette valaki, amit bizonyos intim tettek követtek.