:

Szerző: Koi Tamás

2023. január 26. 11:38

Kéményseprésben is segít a NISZ hibrid chatbotja

Egyre hatékonyabban működik a mesterséges intelligencia az ügyintézésben, állítja a NISZ Nemzeti Infokommunikációs és Szolgáltató Zrt., és tényleg, a rendszer sokoldalúságát jelzi, hogy az Ügyfélkapu és a Cégkapu mellett már a kéményseprői tevékenység használatában is segít.

Az MI-alapú szolgáltatások megállíthatatlanul utat törnek maguknak a közigazgatás felé is, melynek jegyében a Digitális Magyarország Ügynökség felügyelete, illetve irányítása alatt működő NISZ Zrt. 1818 Közigazgatási Ügyfélvonalának modernizálása érdekében, már 2021 májusában bevezette a mesterséges intelligenciával támogatott MIA hibrid chatrobotot.

Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod

Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.

Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.

A NISZ mai közleménye szerint a robot az ügyfélszolgálat munkatársainak kommunikációját alapul véve ajánl fel válaszlehetőségeket az operátoroknak, majd az elfogadott válaszjavaslatokból folyamatosan tanulva, teljesen automata üzemmódba is léphet. A mesterséges intelligencia segítséget nyújt az egyszerűbb ügyek élethelyzet alapú kezdeményezéséhez, valamint hatékonyabbá teszi az ügyfél-ügyintéző közötti kommunikációt.

És az Ügyfélkapu meg a Cégkapu mellett már a kéményseprői tevékenységben is képes segítséget nyújtani, ahogy azt a mellékelt ábra is tanúsítja.

nisz_mia_kemenysepro

A bevezetés óta egyébként a szolgáltatáson keresztül közel 1 millió ügyfélkérdés volt, melyek során az MI-vel támogatott válaszok aránya már elérte a 95%-ot. A tavaly beérkezett kérdések 38%-át MIA már automatikusan, emberi beavatkozás nélkül kezelte.

November 25-26-án 6 alkalmas K8s security és 10 alkalmas, a Go és a cloud native szoftverfejlesztés alapjaiba bevezető képzéseket indítunk. Az élő képzések órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról