Szerző: Koi Tamás

2022. november 9. 11:21

Egy kép, ami mindent elárul a kelet-európai Black Friday kultúráról

Nyakunkon a Black Friday, amit a tengerentúlról átgyűrűzve meglehetősen sajátos jelleggel ruházott fel a kelet-európai kapitalizmus.

Jöhet halálos vírusfertőzés, háború, recesszió és ezek tetszőleges kombinációja, a Black Friday nem marad el, a költekezési vágy óriási, legfeljebb az igényeket lövi be szerényebbre az ember. Főleg itt, Európa keleti fertályán, ahol az abszurd Black Friday akciós termékeknek mondhatni hagyománya van, olyannyira, hogy a ma már nem létező Extreme Digital néhány éve még egy kvázi önmagát parodizáló kisfilmet is forgatott az akciós NDK grillsütőkről.

Így blokkold a karriered

Golden handcuffs és társai: a 49. adásban összeszedtünk pár dolgot, amit IT szakemberként érdemes elkerülni.

Így blokkold a karriered Golden handcuffs és társai: a 49. adásban összeszedtünk pár dolgot, amit IT szakemberként érdemes elkerülni.

Persze a kereskedők közül sem rajong mindenki a Black Friday-ért, erről szól minden Black November meg három hétig tartó Black Friday akció, aminek jóformán az egyetlen célja, hogy a vevők egyszerűen belefásuljanak az állandó akciózásba.

És amikor a vásárló feje már zsong, a szeme káprázik és remegő kézzel próbálná bezárni a böngészőablakot, jön az utolsó tőrdöfés:

alzababa

a címlapról