Egy kép, ami mindent elárul a kelet-európai Black Friday kultúráról
Jöhet halálos vírusfertőzés, háború, recesszió és ezek tetszőleges kombinációja, a Black Friday nem marad el, a költekezési vágy óriási, legfeljebb az igényeket lövi be szerényebbre az ember. Főleg itt, Európa keleti fertályán, ahol az abszurd Black Friday akciós termékeknek mondhatni hagyománya van, olyannyira, hogy a ma már nem létező Extreme Digital néhány éve még egy kvázi önmagát parodizáló kisfilmet is forgatott az akciós NDK grillsütőkről.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Persze a kereskedők közül sem rajong mindenki a Black Friday-ért, erről szól minden Black November meg három hétig tartó Black Friday akció, aminek jóformán az egyetlen célja, hogy a vevők egyszerűen belefásuljanak az állandó akciózásba.
És amikor a vásárló feje már zsong, a szeme káprázik és remegő kézzel próbálná bezárni a böngészőablakot, jön az utolsó tőrdöfés: