Búcsúzik a Microsoft az Office brandtől
Markáns döntést hozott a Microsoft, a több mint 30 éve létező Office márkanév elhalványításával a Microsoft 365 elnevezés alá gyűlnek az eddig jól ismert programok, jelezvén a szoftveróriás produktivitástámogató alkalmazásportfóliójának kibővülését. Tehát az Excel, Outlook, Word és PowerPoint appok nem szűnnek meg, csak a jövőben már a Microsoft 365, és nem az Office részeként említi őket a redmondi cég. A márkaépítés évek óta érik már, két éve az Office 365 előfizetés már a Microsoft 365 égisze alá került.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A következő hónapokban az Office.com, az Office mobilalkalmazás és az Office for Windows alkalmazások ráncfelvarrás keretén belül így új ikont, frissített külsőt és új fejlesztéseket kapnak – írja tájékoztatásában a Microsoft. A változások először novemberben válnak láthatóvá a webes felületeken, amit követnek a windowsos, iOS-es és androidos Office-alkalmazások. A Microsoft 365 app egybefogja a a Teams, a Word, az Excel, a PowerPoint, az Outlook, a Loop, a Clipchamp, a Stream és a Microsoft új Designer szolgáltatásokat egy központi hubként, mobilon és desktopon egyaránt.
Az Office márka azért nem tűnik el rögtön teljesen: továbbra is lehetőség lesz megvásárolni az appokat csomag formájában, de az új fejlesztések már az új márka alatt érkeznek majd.