:

Szerző: Koi Tamás

2022. augusztus 24. 13:34

Végleg megy a darálóba az Extreme Digital

A hasonló néven üzemelő webshop májusi beszántását követően most végleg felszámolja az Extreme Digital márkát az eMAG, egyben új szlogent is talált magának a piacvezető webshop.

Idén májusban 21 év után bezárt a magyar e-kereskedelmi piac egykor fényesen ragyogó ékköve, az Extreme Digital, mely már korábban beolvadt a romániai központú eMAG-ba. Ez azonban nem jelentette a márka megszűnését is egyben, az Extreme Digital márkával ugyanis továbbra is találkozhattak a webshopot látogatók - egészen mostanáig.

A szétszteroidozott diversity alkonya

Évtizedekben mérhető folyamatokat nem lehet profitorientált cégek asszisztálásával pár év alatt lezavarni, DEI csomagolásban.

A szétszteroidozott diversity alkonya Évtizedekben mérhető folyamatokat nem lehet profitorientált cégek asszisztálásával pár év alatt lezavarni, DEI csomagolásban.

Az üzemeltető ma ugyanis bejelentette, hogy mostantól a vállalat az eMAG márkanevet használja tovább a nemzetközileg egységes "márkapozícionálási stratégiája" részeként. A vállalat továbbra is épít az Extreme Digitallal való egyesülés révén az elektronikai termékek értékesítésében szerzett több évtizedes tapasztalatokra, az eMAG.hu-n azonban sokkal több más termékkategória is elérhető, és ezt tükrözi az új márkavízió és szlogen is. utóbbi egyébként a következő:

TALÁLJ RÁ A KERESÉS ÖRÖMÉRE!

Az Exrtreme Digitalt egyébként 2019-ben vette meg az eMAG, a két márka integrálása már ezt követően megkezdődött, egyre határozottabb léptékekben - 2021-ben például már egyszerre tartott Black Friday akciót az Extreme Digital és az eMAG, az elmúlt időszakban pedig olyan, az eredeti koncepciótól teljesen idegen termékek is megjelentek a webáruház kínálatában, mint az alkoholos italok, szépságápolási termékek vagy éppen a pelenkák.

A webáruház teljes termékválasztéka május 2-án került át az eMAG-ra, ezzel párhuzamosan megszűnt a régi értékesítési felület.

a címlapról

esés

1

Eddig nem az Apple éve 2025

2025. január 17. 12:31

A cég eladásai Kínában jelentősen visszaestek, az első félévben ez magával húzhatja a globális forgalmat is.