Privát üzenetben is lehet vásárolni az Instagramon
Újabb fejlesztéssel erősít rá e-kereskedelmi ambícióira az Instagram, a platform csevegőjéből is lebonyolíthatóvá válnak komplett értékesítési folyamatok, természetesen bizonyos feltételek és korlátok mellett. Egyelőre csak a minősített amerikai kisvállalkozások élhetnek a lehetőséggel, akik tudják vállalni, hogy a rendeléseket visszaigazolják, létrehozzák a fizetési kérelmeket, és kezelik a befizetéseket a chat kezelőfelületén keresztül. Ezzel minden, a vásárló és a vállalkozás közt folytatott interakció, az üzenetváltásokon túl beleértve a rendelések követési és szállítási információi is egy felületen zajlanak.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
A Meta szerint hetente egymilliárd felhasználó használja a csevegőt arra a célra, hogy üzenetet küldjön egy vállalkozásnak, erre az igényre reagál az új funkció, ami zökkenőmentesebbé kívánja tenni a kommunikációt és a fizetést.
A közlemény egy példán keresztül is levezeti, miként fog ez kinézni a gyakorlatban: ha a netezőt érdekli egy hátizsák, felveheti a kapcsolatot a készítőjével privát üzenetben az Instagramon, ahol egyeztethet vele a termék részleteiről, utána pedig közvetlenül rendelést adhat le. Ezután ugyanabban a chatben nyomon követheti a rendelést, és mivel egyelőre csak amerikai felhasználók körében fog ez működni, Meta Payen kiegyenlítheti a vásárlás összegét.