Máris trollkodás áldozatává vált a Nothing első mobilja
Hónapokon át tartó beharangozás után nemrég hivatalosan is bemutatkozott a OnePlus-alapító Carl Pei Nothing nevű új márkájának első okostelefonja, ami a korábbi hájppal ellenben felsőkategóriás iPhone-rivális helyett egy erős középkategóriás modellre sikerült, különlegessé jobbára csak átlátszó hátlapja teszi.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A különféle mobileszközökhöz tokokat, dekoratív matricákat és kijelzővédőket tervező kanadai Dbrand a bejelentés után hamar támadásba lendült, és trollkodásként tervezett egy csomó, a Nothing Phone hátlapjának geometrikus mintáit és dizájnját másoló hátlapi skint és tokot, amiket felsőkategóriás iPhone, Pixel, Samsung mobilokra lehet illeszteni, ha valakit csak a friss márka egyedi hátlapja vonzana, de egyébként csúcsteljesítményre vágyik. A termékcsaládot Something néven adták ki, és csak limitált darabszámban érhető el, a skinek 24,95 dollárért, a tokok 49,9 dollárért vásárolhatók meg.
Adam Ijaz, a Dbrand vezérigazgatója szerint a Nothing mobil fő vonzereje a hátoldal esztétikája, amit jó eséllyel senki nem akarna letakarni. "Ha nem akarják lefedni a mobilt, hogyan profitálhatnánk a Semmiből?" - írta meg a The Verge-nek válaszként a termékvonal mögött húzódó kérdésfelvetést. A Dbrand úgy gondolja, hogy a Nothing készüléke túlhájpolt, nem kellően tesztelt, de a kinézete elegendő lehet a figyelem felkeltéséhez.
A Dbrand elsődlegesen az eszközgyártók felé tanúsított gúnyolódásairól és szarkazmusáról vált ismertté, tavaly még a Sony-val is komoly összetűzésbe keveredett, amikor egy egyedi PlayStation 5 csereborítást tervezett. A japán cég pereskedéssel fenyegető üzenetére a gúnyoros cég csak annyit válaszolt: "Gyertek, akkor pereljetek be minket!", végül mégis be kellett adnia a derekát a perre jogalapot bizonyító Sony-nak, és visszavonta a problémás terméket. Kérdés, hogy a Nothingnak hogy ízlik majd a fricska.