Gamer termékcsaláddal erősít a Sony
Gamer termékcsaláddal bővíti portfólióját a Sony, amivel erőteljesebben vetheti meg lábát a kiegészítők piacán. Az Inzone játékkiegészítő-márka alatt a vállalat három fejhallgatót és két prémium monitort dob piacra „Fill gamers with emotion” szlogennel.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Az Inzone H9, H7 és H3 fejhallgatók erősségeként a virtualizációs szoftverrel optimalizált 3D-s térbeli hangzást (360 Spatial Sound) emeli ki a cég közleménye, a pontos hangreprodukció a játékbeli térérzékelést fokozza. Az Inzone H9 vezeték nélküli modell aktív zajszűrést és 32 órás üzemidőt ígér, míg a szintén vezeték nélküli H7 40 órát bír, a belépőszintű H3 pedig vezetékkel érkezik. Előbbi két kiegészítő Type-C csatlakozón keresztül tölthető, a cég állítása szerint 10 perc alatt 1 óra üzemidőt lehet bele pumpálni. Mindhárom modellt rugalmas, felhajtható, némító funkcióval ellátott boom mikrofonnal szerelték fel. A H9 300 euróért, a H7 250 euróért, a H3 pedig 100 euróért lesz kapható júliustól.
Az Inzone M9 és M3 monitorok közös jellemzője a 27 hüvelykes, 16:9-es képarányú IPS LCD panel, annyi eltéréssel, hogy előbbi 4K-s felbontásban 144 Hz-es képfrissítéssel jeleníti meg a játékokat, az M3 240Hz-es Full HD panelt kapott. A játékosok 1 ms-os válaszidőre számíthatnak. Mindkét monitor az Auto HDR Tone Mapping funkciót használja, ami PlayStation 5 játékkonzolok használata esetén automatikusan felismeri a monitort a kezdeti beállítás során, és optimalizálja a HDR-beállításokat. A monitorok 2022 telén lesznek elérhetők a Sony viszonteladóinál, árat még nem közölt a cég.