Élő közvetítéseket is fontol már a Netflix
Nem nézi ölbe tett kézzel a Netflix, ahogy a csökkenő előfizetői bázisa mellett egyre erősödik a konkurencia, újabb utakat keres a felhasználók megnyerésére. A Deadline forrásai szerint a cég fontolja, hogy élő közvetítésekkel bővítené a műsorkínálatot, például streamelt stand-up fellépésekkel, különféle tehetségkutatókkal, vagy sportközvetítésekkel, ezzel pedig valamelyest a klasszikus televíziózás irányába közelítene. Az egyelőre korai fázisban járó ötleten egy dedikált csapat dolgozik, konkrét bejelentésre nem lehet egyhamar számítani. A stand-upok, vígjátékok mindenesetre jó kiindulópontnak számíthatnak, mivel a Netflix felületén számos ismert humorista exkluzív tartalma érhető el.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Bár a legnagyobb és legismertebb streamingszolgáltatásként ismert Netflix vezető helye azért veszélyben még nincs, de aggasztó jelekre kell reagálnia a vállalatnak. A cég nemrég közzétett első negyedéves eredményei nem túl rózsásak: a jelenleg nagyjából 222 milliós előfizetői bázissal rendelkező streamingszolgáltatással az idei év első negyedévében 200 ezerrel többen bontottak szerződést, mint ahányan frissen csatlakoztak hozzá. Ennek eredményként a cég fontolja, hogy reklámokkal tűzdelt, olcsóbb csomagokkal bővítené a kínálatot. Mindeközben a Disney+ vonzza a tömegeket, és az HBO Max intenzív bővítési stratégiája is gyümölcsöző.