:

Szerző: Dömös Zsuzsanna

2022. május 3. 14:40

A Spotify is belép a metaverzumba

A Spotify a Robloxon keresztül csatlakozik a virtuális közösségi világokhoz, elsősorban azért, hogy jobban berántsa a Z-generációt.

Az utóbbi időben már sok cég lépett be valamilyen módon a metaverzum piacra, így tesz a Spotify is: a streamingóriás bejelentette, hogy a Roblox online közösségi platformon keresztül megérkezik a virtuális térbe. A ma bejelentett Spotify Island névre keresztelt interaktív térben a felhasználók exkluzív virtuális termékekhez férhetnek hozzá, miközben kapcsolódhatnak kedvenc előadóikhoz.

A szolgáltatás saját Roblox szigetének megjelenése hűen tükrözi a márka dizájnyelvét, a Spotify appból ismert ikonok és a zöld szín használata egyértelműsíti, hol barangol a felhasználó. A cég tájékoztatása szerint a zenészek és alkotók exkluzív szolgáltatáson belüli termékekkel tehetnek majd szert további bevételekre, de a felhasználók ingyenes tartalmakat is kiérdemelhetnek a különböző minijátékok elvégzésével.

spoti_roblox

CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.

CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.

A Spotify Islanden a fő feladat a művészekkel való időtöltés és különféle küldetések teljesítése lesz, emellett felfedezhető easter eggek várják a játékosokat, akik saját zenét is készíthetnek az arra dedikált állomásokon, a Spotify által 2017-ben felvásárolt Soundtrap platform lévén. Az első tematikus virtuális eseményt a következő hetekben tartja a cég, amikor a felhasználók a Stray Kids és SUNMI előadókkal léphetnek kapcsolatba.

A több mint 2,2 millió játékhoz kapcsolódó lejátszási listát kínáló cég szerint a Robloxon való megjelenés egy újabb lehetőség a fiatalabb zenerajongók elérésére. A Deloitte szerint az Egyesült Államokban az internetezők több mint 80 százaléka játszik videójátékokkal, a Z-generációs játékosok pedig átlagosan heti 11-13 órát töltenek kedvenc programjaikkal.

November 25-26-án 6 alkalmas K8s security és 10 alkalmas, a Go és a cloud native szoftverfejlesztés alapjaiba bevezető képzéseket indítunk. Az élő képzések órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról