Kompenzálja ügyfeleit a hétvégi üzemzavarok miatt a Yettel
Újfent elnézést kért a múlt hétvégi üzemzavarok miatt a Yettel Magyarország, melynek hálózata, illetve egyes szolgáltatásai szombaton részlegesen leálltak, akadoztak. Az utóbbi időszakban - legalábbis a marketingkommunikációban - a zen tanok felé húzó társaság választható ajándékokkal igyekszik kompenzálni az előfizetőket azért, hogy azok "hamar megtalálják ismét az egyensúlyt".
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
A Yettel előfizetői négyféle kompenzációból választhatnak, ezek közt van az egynapos korlátlan belföldi hívás, mobilnet, illetve az egyhetes, hálózaton belüli korlátlan SMS, de aki éppen most szeretne okosórát vagy okoskarkötőt vásárolni a cégtől, az 10% kedvezményt kérhet ezek árából a hétvégi esetet kompenzálandó.
A kedvezményeket, vagy ahogy a Yettel fogalmaz, ajándékokat május 1-jéig lehet aktiválni a cég mobilappjában, emellett a szolgáltató SMS-ben is értesíti azokat, akik valamilyen okból nem érik el az applikációt.
Hasonló kompenzációra legutóbb a Magyar Telekom kényszerült április közepén, amikor a cég új tévés platformja órákon át bukdácsolt, kellemetlen perceket, órákat okozva ezzel a nézőknek. A szolgáltató akkor időarányosan két napra díjkedvezményt biztosított az érintett ügyfeleinek, valamint a húsvéti hétvégén ingyenesen elérhetővé tette számukra a Telekom FilmKlub szolgáltatást.